Wat een top bril! Hij zit heel comfortabel: is heel licht, stuitert totaal niet op mijn neus en knel nergens terwijl je wel het gevoel hebt dat de bril blijft waar je hem wilt hebben. En fijn voor mensen met lange wimpers; die raken het glas niet! Het zicht is fantastisch; heel scherp zonder schittering en de glazen kleuren goed met de zon mee zonder dat je het zelf doorhebt. En ontkleuren snel zodat je ook in de bossen direct goed zicht hebt. Wat ook heel aangenaam is dat de glazen totaal niet beslaan, ook niet als je na inspanning stil staat of bij een hoge luchtvochtigheid. Deze bril is voor mij op alle punten een vette plus en scoort zonder twijfel beter dan mijn vorige bril.